Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Insyirah Tak Sihat.....

Kejadian Maghrib tadi.. time aku amik Insyirah kat umah Mertua... Time dia nak duduk kt belakang keta... tetiba je dia leh silap parking masanak duduk tuh... adusss... terseliuh la plak.. nangis x brenti... Sakit tangan dia kata.. x leh angkat langsung... haru toi.. Lepas maghrib tu..aku tros bawa p urut... Dekat2 umah Mertua aku gak.. urat je dia cakap... Alhamdulillah,leh la gerak sket tangan dia... esok n lusa kna p lagi... kna bagi cukup 3 hari... Adeh la... Cian aku tgok dia.... Moga dia cepat sembuh la... Sebenaqnye plan nak balik umah Mak aku esok...tp da jadi camneh... so,kna tangguh lusa la baru leh balik..... Baru tadi nak bagi dia tido...dia leh nangeh sakit lagi la plak... nampaknye, mmg kna stand by la mlm neh....
Aku n Insyirah....

Sunyi bila dia tido awal....

11 komen....:

I-I June 9, 2009 at 1:33 AM  

kasiannya adek kakak neh...hahahahahahah..moga cepat smboh ya...

Encik NoRT June 9, 2009 at 2:05 AM  

hahaha..thanx ya bell

Ivy Metaga June 9, 2009 at 4:02 AM  

moga cepat sembuh...kesian sakit2 ni..

waseh pic pertama tu, comel nya bapa dan anak hehe

ain June 9, 2009 at 8:52 AM  

kesiannya Insyirah!! mesti melalak bila kena urut. semoga cepat sembuh!!

Marzalina June 9, 2009 at 8:57 AM  

siannya kat insyirah...demam ye...nanti suh ayah suapkan ubat naaa..hehe

Na Shari June 9, 2009 at 9:36 AM  

Moga Insyirah cepat sembuh... :)

Tirana Mutiara June 9, 2009 at 11:04 AM  

Semoga Insyirah cepat sembuh. Anak2 kalau tak sihat, kita pun rasa tak senang hati..

kojah June 9, 2009 at 2:36 PM  

comelssss =)

siti murni June 9, 2009 at 6:39 PM  

sakit wooo terseliuh..teringat my sis dulu masa kecik2 selalu je tergeliat sana-sini..jatuh tangga la..ape la.
takpe..bawak2 la gi berurut..hopefully Insyirah cepat sembuh.

nur hifzan June 9, 2009 at 10:54 PM  

suka la rambut insyirah!!

yannayelle June 10, 2009 at 2:11 PM  

woooo sakit tu seliuh.budak2 pulak tu.haih.ciannye.sib bek cpt2 g berurut.

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog