Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Ermmm...3 bulan sudah...

Pagi Ahad...wife aku bawak Ahmad Syamil Iqram p cucuk tuk 3 bulan nyer.. Huh.. balik cucuk tuh,adeh la... dia punya melalak ...merengek... syahdu je bunyi dier... Yang si akak plak... Insyirah, x abih2 nak kaco adik dia... d a la Syamil tu tgah tensen kna cucuk ... akak dia plak x abih2 nak kaco.. pe lagi, meraung lagi la wat sekian kalinya.... Cian plak aku tgok.... huhuhuhuhu... Si akak tgah tensen kna marah dgn aku pasal kaco Syamil... tapi nak posing gak bila aku nak pegang kamera.... lawak toi!

Syamil da mula senyum petang Ahad... maybe pasai da penat nangis kot... huahuahua

Insyirah....terkebil kebil mata dia bila aku pegang kamera...

Akhirnya.... Insyirah da senyum utk bagi 1 pose yg manja..... jenuh bodek nih...

Tros dia mai rapat dgn adik dia..n soh aku snap pic dia dgn Syamil.....

Pepun,depa 2 ni la pengubat sunyi umah aku....

12 komen....:

I-I June 8, 2009 at 5:43 AM  

sies.xtipu..insyirah ni comel!
syamil chubby!adessssss..

mrs e June 8, 2009 at 8:55 AM  

lawa lah rambut si kakak tu..
:)

Jard The Great June 8, 2009 at 9:42 AM  

waaa...rambut keriting!!!

Y u Z z 9071 June 8, 2009 at 12:19 PM  

tang rambut yang tak tahan tuu....

asliiii

ain June 8, 2009 at 2:27 PM  

comelnya insyirah n iqram. dulu akak pun nk letak nama insyirah utk anak akak..tup2 jd ismahani pulak.hehe

Marzalina June 8, 2009 at 2:48 PM  

haha..kesian kat kakak ye...dia nak kacau sapa lagi..kalau bukan adik sendiri...hehe..

Encik NoRT June 8, 2009 at 3:12 PM  

To clarabella = mekacih....mekacih...

To Jard The Great = rambut cam megi ar...

To YuZz 9071 = Yup...ori wo... terer la yuz

To ain = Ermmm... tggu anak yg akan datang lak ye... mudah mudahan bb gurl...

To Marzalina = Sib baik la dia x p kaco hang... huhuhuhu

yannayelle June 8, 2009 at 3:59 PM  

cmne ek nk buat rmbut cm insyirah? =P
cumel laa...

Anonymous June 8, 2009 at 9:36 PM  

Meh pinjam japs leh x?
nk bwak jejalan..cute :)

Encik NoRT June 8, 2009 at 11:37 PM  

To Ladyee.Ladybug.Yna = hahahaha...dia ni rambut ori la...

si gadis June 10, 2009 at 12:13 AM  

syamil sangat kiutttttt..
wuuuu...

Roselinda Jamaluddin June 10, 2009 at 5:24 PM  

cumel nye kakak dia ni... rambot curl2...
wahhh.. syok ekkk dpt sepsg...
elle gak dua2 bunga... hmmm...

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog