Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Hari Bapa....

Sempena Hari Bapa... aku ucapkan Slamat Hari Bapa buat semua kengkawan aku yg dah bergelar bapa... Ye la...nak wish kat sapa lagi? arwah Abah aku pon x de.. last year sempat la wish...bagi gak hadiah...tapi tahun ni...wish kat kengkawan je la... DIa dah x dak.. Meninggal lagi 2 ari nak sambut Ramadan tahun lepas... Lagu ni memang best bila aku tringat Abah aku... Nti bila da siap entry Monolog Seorang Anak yg aku reka tu...aku letak la...

11 komen....:

A.I.Z.A.T June 13, 2009 at 1:39 AM  

bro, bile hari bapa ek?hehe.
aku pn nk ucapkan hari bapa kat bapak aku, dan juga untuk bro..hehe.
dengan ucapan, jasamu tetap dikenang;p

Encik NoRT June 13, 2009 at 1:44 AM  

To AIZAT = Thanx bro...Hari Bapa x dak tarikh yg khusus... cuma minggu ke -3 bulan Jun tetiap tahun...

I-I June 13, 2009 at 1:50 AM  

selamat hari bapa nort!!!!!

Encik NoRT June 13, 2009 at 2:02 AM  

To clara bella = mekacih...lama hang diam.. p kawen ka?

mrs e June 13, 2009 at 8:26 AM  

selamat hari bapa untuk cikgu nort..

:)

ain June 13, 2009 at 9:10 AM  

bila hari bapa sebenarnya yek..??habaq sikit cikgu!

nur hifzan June 13, 2009 at 2:03 PM  

selamat hari bapa buat semua bapa2 sekalian. =)

Encik NoRT June 14, 2009 at 4:12 AM  

thanx ya smua...

Fatin Baharum June 14, 2009 at 7:55 AM  

happy father's day to u. :)
may god bless u now n always.

piNky LuCiA June 14, 2009 at 5:16 PM  

selamat hari bapa.. :)

Roshaida June 17, 2009 at 8:57 AM  

video ni mmg sedih... :(

kenangan yg terbaru dgn ayah bile die susah payah jage deqda time sakit dulu...

syukur aku di kurniakan insan seperti beliau..

selamat hari bapa kepada semua bapa2 di dunia..

kasih ibu membawa ke syurga..kasih ayah sepanjang zaman.... :) :) :)

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog