Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Alhamdulillah....

Pagi td..da bawak skali lagi berurut... Insyirah da makin ok... baru le dia brani nak gerak tangan dia... huh! kalo mlm td...dia tido x beralih tempat...x de nye aksi guling2 lagi... cian plak.. Tapi esok lagi skali nak kna urut... pastu ok la..

Tgahari td lak... sepupu aku bawak wife dia makan tgahri kat umah Mertua aku.. Wife dia da pregnat 3 bulan katanye... Wa.... bravo! Tahniah bro...Nti Insyirah leh la dapat sepupu baru.... OPss!! Sbelom lupa...sesapa yg dirinya Cekgu option Prasekolah yg mengajar kat Penang tapi ingin bertukar ke Johor...sila maklumkan kat aku... coz wife sepupu aku nih nak apply sini... Kalo leh biaq tukaq suka sama suka.... Kesian plak bila dok jauh2 nih bila prot camtuh... Sepupu aku ngajaq area Kpala Batas je pon....

Ermmm....Petang td... Mak aku fon...nenek sedara aku meninggal kat Sg.Lokan lepas Asar td... Sempat gak aku p tgok td.... Sakit tua... Pagi esok baru nak kebumikan coz tggu sedara mara dtg dr jauh... So,sesapa yg berkesempatan @ dekat dgn area2 tu... jemput la mai solat jenazah...kul 10 sok kat Masjid Jamek Sungai Lokan...MOga rohnya aman disana...Amin...

Insyirah da kembali senyum...

Smile!!!!!!!

Watchaaaa!!

Thanx buat rakan blogger yg sudi doakan Insyirah....

10 komen....:

aleena June 10, 2009 at 1:00 AM  

alalala cute:)

ain June 10, 2009 at 8:41 AM  

alhamdulillah Insyirah dah better!!Al-fatiha utk nenek sedara nort.

psst..cute je mata Insyirah

Na Shari June 10, 2009 at 9:04 AM  

Al Fatihah utk arwah. semoga ditempatkan di kalangan org beriman... Insyaallah...

Marzalina June 10, 2009 at 11:21 AM  

comel sungguh insyirah ni..ha..jangan kata tengok sapa ayah dia...hehehe..salam takziah jugak..

Ivy Metaga June 10, 2009 at 1:06 PM  

comel nya, glad to hear that she ok now, nanti nak jadi model ngam tuh hehe

yannayelle June 10, 2009 at 2:24 PM  

**Ok la tu da berurut.Sib bek xcedera teruk kn.

**Takziah...

**Mata Insyirah ikut mak dia tuh.hahaha.bulat,lentik...comel je.

Roselinda Jamaluddin June 10, 2009 at 5:27 PM  

alahai siannya dia...
mesti meragam je pas tseliuh tu..
bagusla da ok..
ley dia hurey2 blik.. hehe

salam takziah gak...

A.I.Z.A.T June 10, 2009 at 11:55 PM  

cute ar anak bro ni..heheh.
comel lote bak kata org klantan.
syukur alhamdulillah dia dah sihat.
jaga anak elok2..aku bile tgk gmba ank bro,
rindu lak kat anak2 buah..dorg blk kg mak dorg kat klantan..bile tah nk blk KL.hampeh

Encik NoRT June 11, 2009 at 9:03 PM  

thanx ye kngkawan...Insyirah da ok da.....

nur hifzan June 11, 2009 at 9:47 PM  

insyirah x nangis ke masa berurut?

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog