Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Majlis Penyampaian Watikah Perlantikan Pengawas Sekolah & Pusat Sumber 2011

Pagi nih....datang awal ke sekolah.. sebab aku terlibat dgn satu majlis... Majlis Penyampaian Watikah Perlantikan Pengawas Sekolah & Pusat Sumber 2011.... Majlis ni akan dirasmikan oleh pegawai dari IPD Kepala Batas...merangkap bapa angkat sekolah aku... Aku terlibat sebab aku antara AJK Unit Disiplin dan Pengawas Sekolah.. dan secara khususnya..tugas aku adalah memantau segala pergerakan dan kelancaran tugas pengawas... Fuh! Tugas oh tugas! 
Hari ni agak kelam kabut sebab pagi kna pakai kemeja.. n lepas perhimpunan n majlis nih..aku kna salin ler plak..pakai baju sukan..coz ari nih aku ada PJ.. Sbenaqnya aku ajaq PJ setiap hari... Isnin sampai ler Khamis.. Memang uniform rasmi aku adalah t-shirt n  track bottom je.. Tapi kna lengkap ler berkasut sukan ye. Coz protokol kna jaga gak... Etika kna tau..baru orang x bunyi... Hahahaha.... Pepun aku selesa dgn jadual mengajar aku di sini... Okey la.. tak tau nak tulih pe sangat.. Hanya nak upload pic majlis td je...

Barisan Pengawas mula mengambil tempat

Orang kuat Unit Disiplin  (En.Azmi - Baju Hitam) dan Coach Bolasepak (En.Zanyl)

Watikah Perlantikan disampaikan oleh En.Ayob (Pegawai dari IPD Kepala Batas)

Bacaan ikrar Pengawas 2011

Selamat Bertugas!!!


*Sori kualiti pic kurang memuaskan coz amik guna enset cap ayam...  :P

0 komen....:

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog