Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Sakit ke aku nihhhh

dr mlm td aku kureng sehat... aduss.. tetiba lak sakit tekak..langsung x study coz tetido lak...mabuk ubat kot...sedar2...ade game Real Madrid lak..hahahha..layan jap..pastu sambung tido...

tgahari - exam kat OUM...cam hampeh je..nak jawab pe...study pon x.. sib baik la paper besa2 je.. leh goreng la sket..tp x tau la rentung ke x..aku kuar awal... exam kul 2..kul 2.45 aku dah kuar... huahuahua.. mampos aku kali nih.. tekak x slesa...muka lak btopeng je...

petang - p klinik..skali doktor x de la..hampeh nyer service! tanya yg jaga kaunter...bila doktor nak ada? diaorg cakap "X TAU!!" binawe toi! P ushar klinik lain..adeh! REHAT le plak..gila rehat smpai kul 5! aduss..ni kalo la emergency..leh mati katak cam tu je...last2...kna la p klinik yg lg 1..sib baik doktor ade..ceh! nak amik ubat pon susah mcm nak p cari tok mudim je! Ermm..doktor bgtau..aku juz kna jangkitan tekak.. ooo..itu macam ka? badan aku x panas pon..cuma x slesa sakit tekak tiba2.. cuaca panas melampau..pastu tiba2 lak ujan..mau nyer x jadi cam nih..

ok ar..malas nak taip byk2...nak wat soklan exam kat bebudak aku lak... esok nak kna submit weiii!! ntah leh siap ke x ni....

9 komen....:

I-I August 20, 2009 at 6:12 PM  

wehhhh..bahaya tuh.p klinik cepat!!

last minit pnya keje daaaaaa..esk hntar,,mlm ni br nk wat ye..tgk bell ,,esk hntar..minggu depan baru siap..hahaha

Jard The Great August 20, 2009 at 6:19 PM  

baik check cpt2 wei!

su August 20, 2009 at 6:46 PM  

buleh siap tuh! huhu..

Sis-Lin August 20, 2009 at 7:17 PM  

dh check lom ni NorT..jgn di biaq nnti melarat..
apa2 pun Lin doakan semuaga sihat yek..

salam ramadhan dr lin bt NorT & family..

aaapit August 20, 2009 at 9:02 PM  

Cepat2 sehat bro..

siti murni August 20, 2009 at 10:29 PM  

cikgu..jgn2 lewat2kan check-up..skg dah tahap kronik dah. wish u get well soon..

mrs e August 21, 2009 at 9:31 AM  

p spital cepat..!!

syeka sweetheart August 21, 2009 at 10:19 AM  

salam singgah
dah sihat ka?

Marzalina August 21, 2009 at 10:37 AM  

Nort..semoga cepat sembuh ye

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog