Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Salam Takziah

Maghrib td..kawan aku,Nizam col...
"Hello....Ermm..anak aku dah x dak...sat lagi baru nak bawak balik...la ni aku kat spital lagi..." -----Ermm...kesian lak aku dgar.. syahdu je dgar.. anak dia,x cukup bulan..baru 5 bulan..tp nak wat camner,dah ajal kan.. Allah lebey tahu..lebey paham nape 'Dia' wat mcm tu... "Dia" x kan duga kita kalo kita x mampu.... Lepas Maghrib,aku tros col Anuar.. Ajak p skali..aku dgn wife n Insyirah.. Jenazah di semayangkan lepas solat Isya..Time Nizam bawa jenazah anaknya td,tringat aku time aku usung arwah adik aku...Nurul Fatihah... Dia pun x cukup bulan..tapi cukup sifat n idup dlm bekas kaca 2 minggu kat Spital BM.. time tu aku kat Irshad lagi...lama dah... Buat Nizam sekeluarga... Salam Takziah dr aku n famili...

  • Malam ni ingat nak study..Khamis ni aku exam...so,aku amik cuti tanpa rekod..adeh..langsung x ready..blasah je la..huahuahua...Buka buku..ngantuk,nak bagi ngantuk je..kna bukak buku...adoiiii
  • Pasal Produk HPM tu,Jus Mate5...nanti aku bikin blog yg berasingan...malas gak aku campur adukkan dlm blog nih... Pepun,aku baru turun 4 kg..adoi la...lambatnye! x pe la..aku pon bukan jenis didiplin tggi kalo bab makan ni..kira ok gak la... hahahahaha...
  • Khamis ni da la x p skolah..Jumaat lak kna submit kertas soklan..Kali ni aku kna wat Maths dgn Sains Year 2... Esok la aku start sambil2 study..lgpun exam kul 2...
  • Pepun,skrg mau rehat2...berkebun d FB...huahuahuahua..meh la join..

6 komen....:

Whitetulip Tales August 18, 2009 at 7:08 AM  

salam syahadah...

takziah buat teman tu..sesungguhnya satu2nya kepedihan yang paling pahit di dunia ini adalah bilamana kita menghadapi satu kematian. Namun, yakinlah..bahawasanya apa yang kita miliki di dunia ini hanyalah pinjaman semata2...

p/s - lau tak blajar...tak best tau...lau blajar..amvoi..cam 'air'..je jawap soalan tu!!hehe..

ikiqzana August 18, 2009 at 11:29 AM  

salam bro.. singgh kat sini jab.

takziah wat bro nizam..semoga tabah menghadapi dugaan ni..

wah makan produk HPM dah turun 4 kg.. caya la bro.. semoga berjaya turun lagi tau..

semoga berjaya dlm exam nnti..

bro jom join danaraya.. x menghampakan.. bermodal rm5.. senang dan ringkas klu nak join.. baru 4 ari zana join dh ada downline 10 org.. berbaloi bro...

Encik NoRT August 18, 2009 at 12:41 PM  

to whitetulip = pinjaman tanpa penjamin kan..

to ikiqzana = waduh..waduh.... mekaciehhhh

Roselinda Jamaluddin August 18, 2009 at 3:30 PM  

Salam TakZiah 4 ur Fren Nort...
sure masuk SYurGa Baby tu.. Aminnnn


~Nort, pasal Blog Khas 4 jusmate 5 tu... sy sokong! hehehehe

Encik NoRT August 18, 2009 at 5:06 PM  

elle = tu la pasal..malas lak nak campor aduk...

lillies August 18, 2009 at 8:45 PM  

salam...
salam takziah jugak utk family kawan awak...masuk syurga tau baby tu, nanti dia akan tlg mak ayah dia di akhirat kelak...

all the best 4 ur exam...study jgn asik berkebun kat FB jerk..hehehe..nanti lumbu2 tu x tolong...hehehe....

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog