Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Baiti Jannati....

Guppy...

Conteng umah sendiri...

Penghias ruang menonton...

Burung berkicau didalam umah? huahuahua....

Bilik insyirah....abih aku tampal benda ni...tp skrg aku da buang...saja try create mural sket...x siap2 lagi la....

Hasil kerja murid skolah lama aku yg masih aku simpan..time ni aku ajaq P.Seni... bagus budak ni...

Hasil kerja murid skolah lama aku lagi.... skolah baru ni aku x dapat subjek seni lak... sadis tol...

Ruang menonton aku n famili....


Ruang tamu.....

Opsss....

6 komen....:

su August 6, 2009 at 2:05 AM  

paling suke tgk lukisan mural kat tv tuh! tantekkknyerrr!

mrs e August 6, 2009 at 8:52 AM  

cantik umah!

aaapit August 6, 2009 at 1:33 PM  

mendamaikan umah hang..uncle soka..!!

Encik NoRT August 6, 2009 at 2:30 PM  

hehehhehe...tenkiu2... ala...sendiri bikin ja...guna konsep I.S.A.....I=ikut..S=suka...A=aku...
huahuahua...x de budjet nak panggey designer..lebey slesa blasah sdiri je..huhuhu

Anonymous August 6, 2009 at 8:36 PM  

CNC = clean nice cozy

akudinda August 7, 2009 at 1:31 AM  

cantik rumah lu bro...
bila nak ajak gua ngan geng...
hahahhaha..
saja nak p buat semak kt umah lu...

gua cari lu nanti utk buat ID rumah bujang gua plak...

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog