Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Sedey kawan aku...sedey gak aku!

DOPOD 838


Ni pic enset member baik aku,merangkap sahabat baik aku yg ilang smalam... kalo ada sesapa yg terjumpa,terambil...sila bagi balik sblom aku marah... tu enset kesayangan mber aku... enset tu la tentukan jatuh bangun dia slama nih.... td dia col aku sblum aku masuk meeting... mula2 rs x cy gak la Dopod ni ilang(dia slalu mlawak dgn aku... ) tp,rupanya btol la ilang... ceh.. ntah penyangak mana la yg kebas... padahal letak dlm umah... Ishhh...... Moga2 pencurik enset ni protnye da smakin membesar lagi busuk la skarang nih........

5 komen....:

kEy April 17, 2009 at 1:58 AM  

al0rr...nset mahal2 hilang~
ala...key py pendrive p0n 0rg amik apatah lg nset!
cis di0rg2 ni!!~

akudinda April 17, 2009 at 4:17 AM  

hahahaha...
nak buat mcm mana.. dah nak hilang..
redha aje lah..
gua ingat hp gua merajuk la..
ari tu dia dengar gua nak pakai iphone..
sabar2.. abis hilang no phone member.. maklumat..
frust.. pening nak kena cari balik..

nur hifzan April 17, 2009 at 9:46 AM  

ije hilang hset cikai pun rase down nak mati.. ni apa lagi kalu hilang dopod. mak aii! letak dlm umah pun boleh hilang? cekap tul pencuri tu! mtk2 la sakit perut tak hengat pencuri tu!

Encik NoRT April 17, 2009 at 10:24 AM  

To key: enset ilang x pe...tp,maklumat dlm tu pnting sgt bagi dia..huhuhuhu
to akudinda: x pe bro.... ari tu wa p ushar iphone...haram toi,smpai 3k la... aku nak tolak dopod aku pun x cukup nak pkai.hahahahah...kna tggu keajaiban berlaku nih..
To ijechan: btol2..biar pcuri tu buncit prot dia... biaq dia rasa mcm enset dopod tu nak terkeluar dr bontot dia.. huahuahua

Citera Alam April 17, 2009 at 9:19 PM  

Check betul-betul kat dalam rumah tu , kot-kot misplace . Anyway , saya tumpang simpati sebab urusan menjadi lebih sukar . Tak ada back up ke ?

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog