Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Result gempak 2 USaha

Ni la result bebudak 2 usaha... sngaja aku x letak nama diaorang... juz keputusan diaorang dalam rekod aku... Pening..pening... target aku, PKSR 1 bulan depan nih,ada la lagi 10 orang leh dapat LULUS.... Pe nak jadi jadi la... skrg ni aku da mula plan A aku...kalo x menjadi...kna tukaq plan la plak... huahuahua... NI la plan aku yg dok tgah berjalan:

  • bagi makan kismissetiap sorang, setiap ari... disponsor oleh aku sndirik...adeh la... (siap soh budak2 ni pesan kat ayah diaorang yg dok isap rokok tu,jgn bli rokok byak2..tapi kna bli kismis bagi kat diaorg...huahuahua - jgn mai serang aku pasal aku soh anak diaorg sound mcm tu da la)
  • wat sudut bacaan n sudut pemulihan spesel dlm klas ni sendiri... siap mini decoration..
  • rujuk cikgu klas diaorg pasal projek pembangunan minda diaorg ni, Ustazah Siti Asni- dia ni mmg best...bagi 100% sokongan... Syukran Jazilan Ustazah!
  • wat anugerah bintang kat diaorang nih... amik je senarai nama...pamer kat klas... budak yg ada peningkatan...wat prangai elok2...aku tanda 1 bintang... nampak mcm ada yg da mula gila bintang da...
  • Sir Noor Azalizam...cekgu BI klas nih...pon da mula strategi dia...nak bagi budak2 ni leh kuasai BI...bagus!..nti senang sket keja aku nak ajaq Maths Science dlm BI... Congrat's Sir!!

PENCAPAIAN KEPUTUSAN
1B 2C 1D Potensi Lulus
2B 2C Lulus
2C 1D 1E Kritikal
3C 1D Potensi Lulus
3C 1D Potensi Lulus
3C 1D Potensi Lulus
4E Sangat Kritikal
3B 1C Lulus
1C 3D Kritikal
3B 1C Lulus
2B 2C Lulus
1C 3D Kritikal
1C 1D 2E Kritikal
3B 1C Lulus
2C 2D Perhatian Intensif
1C 3D Kritikal
3B 1C Lulus
2C 2D Perhatian Intensif
1C 3D Kritikal
1B 2C 1D Potensi Lulus
3C 1D Potensi Lulus
1B 3C Lulus
1C 3D Kritikal
4B Lulus
3B 1C Lulus
4C Lulus
1B 2C 1D Potensi Lulus
1A 3C Lulus
3B 1C Lulus
4C Lulus

Aku saja je wat entry ni pasal aku nak mintak pendapt2 korang...rakan blog aku yg sememangnya best! ngetop! mantop! bombastic! Lagipun ni la cara aku wat dokumentasi.... nampak mcm malas kan? tapi x pe... yg penting... Jadi la diri sendiri... HUahuahuahua

9 komen....:

kEy April 18, 2009 at 12:23 AM  

kan bg0z cikgu yang mcm ni yang aj0r key time key kecik kecik~
hukhuk~

Encik NoRT April 18, 2009 at 12:26 AM  

To kEy= huahuahua...aku kat skolah je nampak mcm cekgu...kat luaq ada gak yg ingat aku ni drebar lori pasir... diarg ckap aku ni x mcm cekgu da....

A.I.Z.A.T April 18, 2009 at 1:00 AM  

WA RESPEK BANYAK2 LA SAMA LU BRO..
BGS2, TERUSKAN USAHA MURNI BRO..
BUKAN SENANG NAK MENDIDIK NI KAN??

WA CAYA SAMA LU

Encik NoRT April 18, 2009 at 1:49 AM  

To A.I.Z.A.T= hahahaha ..btol Jat.. mengajaq senang...tapi nak mendidik tu yg payah... silap didik kang jadi haru biru plak diaorg nih.. pepun,parents kna main pranan gak la..jgn harap cekgu je...

Citera Alam April 18, 2009 at 8:28 AM  

Result tu sebenarnya kira OK bagi kelas hujung . Cikgu cuma kena pulihkan yang kritikal & sangat kritikal terutama bab 3M . Yang lulus tu bagi pengukuhan supaya dapat A & B . Yang lain tu beri motivasi dan latihtubi . Insyaallah pasti meningkat sebab cikgu nampaknya komited dan prihatin .

nur hifzan April 18, 2009 at 11:04 AM  

wahh semangat! le jadi idola ni. bab bintang tu memang menjadi. lagi2 budak kecik, gila bintang. haha

kelakar pasal kismis tu. haha. kurangkan rokok, lebihkan kismis.

Ivy Metaga April 18, 2009 at 11:44 AM  

haloo..cikgu..tq yer singgah d blog sy, i follow u yer...=)

Encik NoRT April 18, 2009 at 2:38 PM  

To Citra Alam = thanx atas nasihat akak... InsyaAllah sy akan ikut... dulu kecik2 pnah x dipedulikan pasal sy ni x brapa cerdik... huhuhu... tapi skrg ni,cikgu sy dulu da jumpak sy balik... lepas sy pon jd cekgu.. hahahaha

To ije = ahahhaha... kdg2 nak tergelak tgok gelagat depa nih... tp kalo bab kismis tu, takut gak kalo2 ada parent yg x leh trima... biasala alasan mcm2 kalo untuk pbelajaran si anak...

To Ivy Metaga = yup..thanx sudi jd follower...

su April 23, 2009 at 8:25 PM  

err....err...mmg spesel kes ni! hehehehe!

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog