Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Lega gak..

Ari ni....lepas sminggu aku dok tggu geng2 Jemaah Nazir yg dok propa nak dtg,x dtg2 pon.... oic... gempaq aku ye? Ari tu beriya2,col skolah,nak dtg mgu nih! Siap pesan kat GB,sila pastikan smua fail2 dikemaskini n guru2 bersedia utk diselia! Adeh la... mmg suspen ar mggu nih... Sib baik la aku x prepare apa2 ABM yg nampak gah,mcm cikgi2 kat skolah aku...bagi aku,"b urself" la kan... da diaorg nak dtg tgok,biarkan je... x yah nak blakon2 kononnya kita ni pengajar n pendidik yg terbaik kat skolah tuh! Huahuahua.. Lagipun,jemaah Nazir ni makan nasik ikut mulut mcm aku gak... tol x? hehehehhe....


wahh...ni la bagi aku reality show yg btol2 bermanfaat... x de nak terkinja2 pastu mintak simpati undi dgn mengepow krdt enset org... huahuahua... x caya? try la tgok...kat atsro...chanel 702..kul 7-8 mlm... rasanya kalo wat kat Malaysia nih,sure ramai yg masuk nyer! Yg bagusnye,baru2 ni da final...mamat tu,sblom ni brat dia lebey 4 rts paun... tp lpas season tu,dia bjaya buang 200 paun! wahhh! paling best pasai pnyakit kencing manis n darah tggi dia slama ni agak kronik,leh ilang mcm tu je.... jantung dia pon da kembali ok.. x de guna pil pun..x yah nk operate pon...juz snaman je!!!

12 komen....:

kEy April 25, 2009 at 12:51 AM  

owhhhhhhhh raNCangan ni...
key masuk gak ni...
tu kurus dah skrg~
lalala :-"

- Ms. Izyan - April 25, 2009 at 1:52 AM  

hehehe..betul tu. suke gak nengok rancangan nie kalo kat umah :)

akudinda April 25, 2009 at 1:55 AM  

hang jampi apa smlm..
depa tak mai pon..
baguih..
teruskan amalan sedekah pada hari jumaat..
selalu masuk duit seringgit ja..
kali haa... baru berkat sedekah..
hahahahaha

Encik NoRT April 25, 2009 at 2:07 AM  

To kEy= patut la pon...kEy ke yg wakil Malaysia dulu dlm rancangan nih? Alaaa...kEy kurus pasal rajin posa ganti kan? kan?

To iNtaN @ kEcHik= x rugi la hang tgok...

To akudinda= huahuahua... tu baru wa jampi sket2 ja tuh!.. x pa bro,byakkan la amalan... lu p solat Jumaat ka td? wa x nampak pon? huahuahua

swEet zirCon April 25, 2009 at 11:38 AM  

selamat pagi cikgu!! ;)

Encik NoRT April 25, 2009 at 11:57 AM  

To swEet zircon = Slamatpagi murid-murid..huahuahua

Princess Liyana April 25, 2009 at 12:36 PM  

hahaha buat cuaks je kak..tiba2 tak jadi dtg plak..alaahai..hehe

Ivy Metaga April 25, 2009 at 1:24 PM  

hahaha..yup just be yourself kan cikgu..

Nadyaz April 25, 2009 at 2:07 PM  

cekgu...klu kat mesia buat kan,4 sure rakyat2 obesiti2 kat mesia nk % dapat d kurgkan..pakat join rama2 kan..hehe..

hebat ar rncgn ni..

salute!

nur hifzan April 25, 2009 at 3:28 PM  

haha! doa termakbul la tu. ke cikgu nort nak tunjuk skill? ehe. xpe la.. mungkin nazir tu nak dtg mengejut. ayok!~ haha

btw, suka tgk the biggest loser tu. berpaun2 boleh hilang. ensem2 n lawa2 pas join benda tu~ bermanfaat sgt!

Encik NoRT April 26, 2009 at 12:12 AM  

To Princess Liyana= Adeh la hang nih...aku ni laki da... ada ke patut hang panggey aku "kak"...

To Cik Angah = yup...baru x laku produk2 kuruskan badan yg x abih2 perabih duit rakyat Malaysia je kan?

To ije= kalo dia dtg mngejut,mmg naya le aku ni..huahuahua..

Y u Z z 9071 April 30, 2009 at 8:13 PM  

yuzz pun follow program reality ni..

mmg rasa berkobar kobar nak kurus dan jaga kesihatan makan

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog