Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Exam oh Exam!!

Salam.. esok,aku kna amik paper ni la.. CELL BIOLOGY & CELLULAR BIOCHEMISTRY.. lokasi tukaq plak.. slalunya wat exam kat USM... tapi kali ni wat kat OUM je... Sib baik la.. dekat la sket.. Bukan pe,malas nak serabutkan kpala bersesak2 kat atas Penang Bridge tuh...
Paper esok kul 2 br start... x tau la mcmana soklan yg nak kuar nti... aku rasa mana yg patut je la aku jawab.. kalo jawab banyak2 pon,nti penat plak pemeriksa nak semak paper aku kan? hahahhahaha.... chow!

7 komen....:

Marzalina April 3, 2009 at 2:16 PM  

wah...student sains rupenyer hehehe..tak jadi kat usm ek..apapun gud luckkk hehe

IamYonna April 3, 2009 at 3:26 PM  

gud luck 4 ur exam ya :)

Citera Alam April 3, 2009 at 11:57 PM  

NORT,
Subjek Bio banyak kena hafal . Teman nak cadangkan kome gunakan flash card (short notes) samada dari nota atau skema past year question . Semoga sukses .

Encik NoRT April 4, 2009 at 12:11 AM  

To Marzalina = Ermmm.. thanx ya..

To yOnnA = thanx...

Citra Alam = worait wak.. thanx.. tp sok paper Termodinamik plak.. huhuhuhu.. botak kpala nih dok study sgt.. huhuhuhu

Princess Liyana April 4, 2009 at 7:57 AM  

GOOD LUCK...uhuhu;)

nur hifzan April 4, 2009 at 1:49 PM  

good luck exam!!

Encik NoRT April 5, 2009 at 12:29 AM  

TO ijechan ...& Princess Liyana = thanx ye.. harap aku leh wat tuk esok skali

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog