Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Da x sunyi...

Kemarin,aku p amik wife n anak2 aku kat umah mertua aku... wahhh,da x sunyi da umah aku pasni. yela,sejak wife aku lahirkan Ahmad Syamil Iqram,diaorang tdo kat umah mertua aku.. aku je tdo sesorang.. boring gak la time tuh... umah pun sunyi je...
Ermmm.. khamis ni aku exam la plak... kali ni mcm biasa la...exam kat USM.. ntah la..sem ni paling trok aku rasa... nak pulun sgt2 pun,x tau nak study apa... lagipun, tiap2 kali exam, apa yg aku x baca tu la akan kuar... yg aku baca,hampeh x pnah kuar... hahahahhahah

6 komen....:

Marzalina March 31, 2009 at 10:13 AM  

exam kat usm? hmm..gudluck ya!

Encik NoRT April 1, 2009 at 12:10 AM  

To Marzalina... Ala ina... amik exam je kat USM.. tp,sy study kat OUM...

Jard The Great April 1, 2009 at 7:51 AM  

nih blaja jarak jauh ke?? atau mmg student full time? waa.. gud luck1

~ mizzAmy ~ April 1, 2009 at 10:55 AM  

~ good luck for your exam. ~

Citera Alam April 1, 2009 at 5:19 PM  

NORT,
Kalau nak short cut / study smart , cari pass year question , practice . Gerenti ada yang mengena selagi syllabus tak ubah . Anyway , I wish you the best of luck .

Encik NoRT April 2, 2009 at 1:18 AM  

To Jard The Great = Ermmm... wat PJJ je kat OUM... dulu2 nak sambg study, duit x de.. skarang baru la bleh smbung study.. adik2 pun da bsar...

To ~mizzAmy~ = Thanx ya

To Citra Alam = wahhh..ni pesanan mujarab utk aku nih.. thanx sesgt.. memang besh la hang nih...

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog