Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Esok last...

paper esok.. 'methodology in teaching science'... paper ni leh wat kot.. cuma x best nye, markah assment aku trok gak la subjek nih.. haru tol.. lect yg ajaq aku ni cerewet nak mampos kalo bab assment.. adus la... pepun, harap2 aku leh la wat paper ni..ley la cover markah aku sket.. da la pointer aku sem lepas drop.... main banyak tol la......

3 komen....:

Jard The Great April 6, 2009 at 10:27 AM  

ko mesti dpt buat pny.. hehehe.. amin...

Princess Liyana April 6, 2009 at 1:00 PM  

good luck ek!

Encik NoRT April 7, 2009 at 12:12 AM  

tanx Jard The Great n Princess Liyana....

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog