Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Aduhaiiiii

Petang tadi,bawa anak aku ni p klinik... batuk plak dah... aduss.. risau aku... sib baik Doktor kt x de apa2...smua ok..then,dia bagi ubat je...

6 komen....:

A.I.Z.A.T March 18, 2009 at 1:47 AM  

xde pe tu,batuk nak membesa je tu..hehe..
jaga baby elok2..

nur hifzan March 18, 2009 at 2:31 PM  

comeynya bantal!!

Citera Alam March 18, 2009 at 5:36 PM  

Sehat badan babynya ya ...Alhamdulillah . Tentu kak longnya tak sabar tunggu baby pandai cakap .

nIzAm March 19, 2009 at 11:29 PM  

bini aku kata comel, teringin dia nak beranak pulak, anyway tahniah....

nama pun sedap, buat masa la ni aku pun kena pantang jugak tapi tak teruk mcm hang kut hha ha..

Encik NoRT March 20, 2009 at 12:19 AM  

To A.I.Z.A.T = bukan pe bro...pagi ni aku dah p doktor pakar,then dia cakap kalo x sembuh gak kna refer kat spital plak... dia da siap bagi surat rekemen lg..
To ijechan = nanti kat baby ijechan,leh sy pos sbijik.. hehehheh
To Citra Alam = Kaklong dengan selambanye dah sekeh kpala si adiknya kemarin..huhuhuhu
To nizam1 = Relax bro... ada rezki tu nanti... Yg penting bni hg da ok... Pepun,tahniah la coz kna posa mcm aku.. hahahahahah

A.I.Z.A.T March 20, 2009 at 5:13 PM  

xpe, insyaallah ok.buat ar ape yg ptt ok..

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog