Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Blog Cikgu Nort

Ermmm..apa aku nak wat ye? lama x godek2 blog.. sejak aku wat Blog Cikgu Nort... aku pon jarang dok kat blog aku nih... Sbenaqnya Blog Cikgu Nort tu mulanya aku nak wat seperti Diari perjalanan hidup aku menjadi seorang cikgu.. Tapi tu la.. ntah bilanya aku ni nak rajin update... so sapa2 yg nak tgok Blog Cikgu Nort tu.. leh la tgok2.......... meh sini meh!

4 komen....:

su December 13, 2010 at 10:58 AM  

su pon sama..baru skrg terase keinginan nk berblog dtg smule! setahun ditinggalkan! hehe...

piNky LuCiA December 13, 2010 at 5:59 PM  

selamat berblog kembali. lalala~

Encik NoRT December 13, 2010 at 6:41 PM  

Pinky - hye... harap2 kali ni sentiasa ada mood la nak berblog

Encik NoRT December 13, 2010 at 6:41 PM  

su - itulah... blog kdg2 mententeramkan jiwa coz leh tulis apa yg kita pk.. cuma kdg2 komitmen tu yg berselerak...

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog