Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Sedey......

Sekadar renungan...ingatan wat semua termasuk diri aku sendiri... Ingat!! Malang,kalo nak datang..x kan ada bau la!!!! Jadi, sama2 la kita saling ingat mengingati....



Aku rasa ramai yg pnah tgok video ni kat youtube... tapi sengaja aku letak dlm blog aku... sekadar untuk peringatan buat diri aku...

13 komen....:

I-I July 11, 2009 at 11:35 PM  

erk..

swEet zirCon July 11, 2009 at 11:45 PM  

Ya Allah nak gugur jantung tgk. Apela jadi kat bdk tu...;-(

Encik NoRT July 12, 2009 at 12:13 AM  

To clarabella = uikss...

To sweet zircon = ntah la...x de da video pastu

akudinda July 12, 2009 at 1:01 AM  

lain kali tutup enjin dulu...
isk..isk..isk...

z.a.r.a July 12, 2009 at 5:00 AM  

adess...xpenah lg tgk video ni...isk2...

mmg malang xberbau kn....adoii la...

trkejut gak ni~

yannayelle July 12, 2009 at 3:07 PM  

erkkk bahaya gilaaaa =O

Miss Izah Mohamed July 12, 2009 at 3:57 PM  

Ya Tuhan mengerinye...
nk luruh jantung tgk..
apelaa ayah cmtu.. mintak jauh laa smua tu.. :(

ayah dia pn cm xbersungguh je nk tarik moto tu bile tgk moto tu da bergerak! hishh

Encik NoRT July 12, 2009 at 8:38 PM  

to Miss Izah Mohamamed = aku rasa ayah dia ni bangang gak la... ada ke patut anak da jatuh camtu,stil leh relax je wat catwalk...!! memang hampeh!!!!!!

Encik NoRT July 12, 2009 at 8:38 PM  

to akudinda = tu la pasal bro...beringat.. lu slalu bawak anak sedara lu nek moto...

to sha89 = memang sadis... x sampai ati aku nak tgok

to YNA izyana = hang jgn wat camtuh kat anak hang nti ye yna....

Miss Izah Mohamed July 12, 2009 at 11:07 PM  

tau xpe.. dats y i told u ayah dia tu cam xbsungguh je time tgk anak dia da landing baik punye atas lantai.. ampeh tol!
xnmpk laa nk berlari pegi kt anak dia ke ape..
xde nmpk nk jerit2 ke ape.. mmg xde prasaan kot..
even terkejut pn xkn laa respon lembab gilew (versi emo) huh!

en nort, lagu pe kt page encik ni ye.. hehe

Encik NoRT July 13, 2009 at 1:25 AM  

To Miss Izah Mohamed = ahahahah..marah benor ye? x pe2..layan la lagu tu dulu...kasi relax sket.. tu lagu "Unintended"...band MUSE yg nyanyi..mmg lagu ni damai je ati aku... huhuhuhu

Lady Dyla July 13, 2009 at 2:52 AM  

pekobondanye gtu~~

ade ke plak.. cin anak tak berdosa tu.. bapak "bijak" sgt

Encik NoRT July 13, 2009 at 2:54 AM  

To Lady Dyla = ermmm..tu la kehampesan sorang insan bernama ayah...

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog