Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Aku leh merepek lagi..... Aku luah lagi!!!

Keta proton Anuar kaler biru....
Keta proton Nizam kalernya hitam....
Esok ada mesyuarat guru...
Adeh! ni la masa hentam menghentam....

Motor Anuar brandnya honda...
sama la jugak motor aku...
penat tensen semuanya ada....
keje banyak, malas pulak aku.......

Terpaksa jadi penguji Tunas Cemerlang....
Maknanya Sabtu Ahad kena kerja....
Nak tarik diri kena marah bukan kepalang...
Paksa rela konsep bekerja.....

PLBS dan Nilam sudah setel....
Data SEGAK masih tak siap....
Bukan aku sengaja x mau setel....
Bz dgn klas..mcmana nak siap!!

Kalau kita nak pakai selipar....
Tak payah la nak pakai stokin....
Jangan la suka cakap besar....
Kalau cakap tak serupa bikin...

Ubi kayu ubi keledek..
Sedapnya bukan dibuat buat....
Bosannya aku dengan si bodek....
Makin dibuat...makin meluat!!

Cari kepah di Pantai Remis...
Balik rumah pukul enam....
Tiap2 hari aku bagi kismis...
Tapi nape result stil menjunam?

Aku pening aku serabut.....
Harap parent sudi amik tahu...
jangan harap aku je yang kelam kabut....
Prestasi anak,sila la amik tahu!!!


Arggghhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

7 komen....:

azza_irah July 6, 2009 at 2:04 AM  

eheh..
nasib ckgu kan..
nak buat cmna..
ikhlas dan redha kan hati..

Encik NoRT July 6, 2009 at 3:03 AM  

to azza_irah = yup! nak luah x tentu pasal pun,kang ada lak yg posting jauh2... hahahahha

yannayelle July 6, 2009 at 11:17 AM  

bila nort berpantun bermadah seloka...ternganga seketika.hehehe

Ivy Metaga July 6, 2009 at 11:38 AM  

bawa bersabar jak cikgu nort..

cikgu nort boleh hehhe

ain July 6, 2009 at 2:51 PM  

relax ye cikgu...sabo byk2. cikgu sekrg mmg cam tu ke..???

akudinda July 7, 2009 at 1:56 PM  

apa tajuk pantun ni...
nak siar kat surat khabaq la...
hahahahhaaa...

Encik NoRT July 7, 2009 at 3:38 PM  

To Yna Izyana = layan bluez jap... huhuhuhu

To Ivy Metaga = thanx dear...

To ain = Berat mata memandang..berat lagi bahu memikul... huhuhuhu..

To akudinda = lu letak kat dalam harakah bro... huahuahua

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog