Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Syukur...




Alhamdulillah...syukur sgt2 aku bjaya gak dapat Aras 4 exam PTK yg aku da amik smpai 4x tp x pnah2 pass... Kali ni,paper khusus,aku amik Pengurusan Hal Ehwal Murid pulak... da ari tu aku amik P&P 2x kantoi...amik kaunseling pun 2x kantoi... last2 geram sgt...amik lak HEM.. ceh...leh lepas la plak paper ni.. terkejut gak... padahal x suspek pass pon...

Eh!! Ni nape lak tetiba je ada pic aku ha? Hahahaha.. Bukan pe...tadi orang member lama aku kat Maktab Besut dulu col aku... Aku panggey dia "Doremon" je... close dgn aku dulu... dia tanya pasal result PTK ni la... Dia dapat Aras 4 gak..Wahhh...Tahniah2!! Wokeh... wat member2 aku time maktab dulu... Ni la pic aku yg latest weiiii... kalo da tgok nti, jgn tkejut lak... dulu mmg la aku ibarat cam jari kelingking ja... skrang ni,ntah camner la aku ley jadi sebesar ibu jari kaki lak tumbesarannye! ... Jgn gelak aku wei... nti lg 2 Tahun kita wat la reunion... Hangpa smua rindu aku ye? X pa...X pa... Baru2 ni member aku,CD...budak Melaka...col aku gak... lama sgt x tgok aku kot... rindu la tuh... huahuahua.. x pe la bro... Nanti x de aral kita jumpa...sori coz x pnah jumpak hangpa smua lpas kuar maktab dulu...konvo pun aku x p kan? Bukan x mau jumpak la wei... tapi aku lebey slesa camnih... x mo kaco kawan2 yg pnah kaco aku... Huahuahua... Relax wei...baru 6 tahun x jumpak.... biaq la cukup 8 tahun ke.... 10 tahun ke.... Doakan aku panjang umo..leh la jumpak aku nti... Sabaq no....

Kepada smua bebudak klas aku -Pengajian Sains & Pend.Seni @ Maktab Perguruan Besut 2001-2003 dulu, (skrg ni...IPG Sultan Mizan..) sila le email aku... ikan_nort@yahoo.com....... nti aku bagi no.fon aku, leh la borak2 pnjg.... x pun, mintak je no. aku kat CD ke...Doremon ke.... depa je ada no.br aku.... kalo nak jumpak aku,kna tggu lagi 2 tahun la... huahuahua... Aku pnah cakap kat hangpa yg aku nak jumpak balik lepas 7 tahun kan? so...tggu je la weiiiii... cakap mau serupa bikin la.... hagpa smua knal aku kan? huahuahua.... worait! email aku wei!!...

17 komen....:

Princess Liyana May 19, 2009 at 2:06 AM  

huhu firstt!;)

tahniah2!terror tu..pasni gaji naikla..kan;)huhu

akudinda May 19, 2009 at 2:21 AM  

tahniah my pren...
hahahahhaaa
usahamu berhasil...
marah kat aku call smlm... nak study...
hahahaha....

Sis-Lin May 19, 2009 at 8:12 AM  

Tahniah Nort...harap2 lepas ni bertambah maju dn bertmbah murah rezki...amin

Marzalina May 19, 2009 at 8:17 AM  

tahniah nort..lulus ni kena belanja makan ler..hehehe

haya_yaya May 19, 2009 at 8:35 AM  

salam Nort...mekaseh sbb jengok blog sy..awak cikgu ek..?sy kena ulangkaji blog awk ni..hihihii...sy pn ade abg n akak ipor yg jdik ckgu...

Encik NoRT May 19, 2009 at 8:42 AM  

To Princess Liyana = Thanx... x ler terer.. rezeki kot...

To akudinda = mana study bro... PTK da lama lpas la... wa pun x study ari tu,..men hentam je

To SiS-lin = Thanx sis... moga berkat doa sis tu...

To Marzalina = ina da la dok penang...camne la nak blanja.. kalo kat area sberang ok la gak.... huhuhu

To haya_yaya = Salam... yup..cekgu kat skolah rendah je... nape nak ulangkaji plak nih? masuk exam ke blog aku ni?

Y u Z z 9071 May 19, 2009 at 9:34 AM  

huhu naik gaji!!!

aku baru nak exam next month...haiiii lulus ke dak

pulasperut May 19, 2009 at 10:44 AM  

tahniah bro.. gua xamik lg ptk. susah ke?

Ivy Metaga May 19, 2009 at 12:14 PM  

tahniah cikgu nort!!!..

Jard The Great May 19, 2009 at 12:19 PM  

hehe.. congrats!

Roselinda Jamaluddin May 19, 2009 at 5:08 PM  

wahhhh... tahniah yekk.. elle x amik g exam PTK.. lom ready g... heheheheh

su May 20, 2009 at 9:40 PM  

wahhh! hebatnye...ku jugak yg xpas2! huhu.....

Encik NoRT May 20, 2009 at 11:31 PM  

To YuZz 9071 = x pe..mudah2an bukan je dpt jawab...tp dpt aras 4 skali la... InsyaAllah

To Ivy Metaga = thanx ya sis

To Jad The Great = thanx ya...

To Elle JmDean = Elle nak amik exam lesen L tahun ni ye?

To su = x pe la kak... try je lagi... x rugi kita cuba.... Sy doakan kak su ley jwb next month...

mrs e May 21, 2009 at 12:39 AM  

tahniah!
:)

Encik NoRT May 21, 2009 at 12:47 AM  

to mrs e = thanx... :)

kirana May 24, 2009 at 9:37 AM  

Wahhh... tahniah ler! Tapi Kirana lame dah lulus. Tengah senyum2 je tengok org lain susah belajor masa PTK.

Encik NoRT May 26, 2009 at 12:22 PM  

to kirana= thanx ye..opsss!! tahniah gak coz da lama pas....

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog