Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Bertambah tambah frust nih!!

kasut mcm ni la yg aku hilang....

Tensen! Geram! Bengang! Frust! Makan budokkkkkkkkkkkkk!! Ceh!! Aku ingatkan helmet aku je yg ilang...rupa2nya..but bola aku pun kna rembat... semalam x prasan la coz x guna... ptg ni,aku nak p train bebudak bola... pulun la dok cari...hampeh!! memang tarak!! nampaknye but aku pun kna rembat skali... adeh la!!

Wokey la.. slama 2 ari aku x dapat nak ushar blog kengkwan... nak wat entry pun rasanye x dpat kot... Actually... esok aku da start camping dgn bebudak... PERKHEMAHAN BERSEPADU UNIT BERUNIFORM SKKS 2009... wat kat skolah je... moga smuanya berjalan lancar dan dpermudahkan urusan... Amin......

6 komen....:

Lady Dyla May 22, 2009 at 2:22 AM  

oloh.... baru nak melayan.. tetiba xde plak..

Jard The Great May 22, 2009 at 7:32 AM  

huhuhu... cantek kasut tuu..

slmat bercamping ye!

mrs e May 22, 2009 at 8:30 AM  

alahaiii..

sabo jela yer..
maybe org yg rembat helmet tu rembat sekali ngan kasut ni gaknye..

Sis-Lin May 22, 2009 at 10:20 AM  

x de keje lain ke bebudak ni dok rembat kasut org..ishhhh
wah ada camping ek?sis suke le time sek2 dulu gi camping,dok tido dgn kwn2 himpit,tp takot!!!

su May 22, 2009 at 2:37 PM  

teruk tul perembat ituuu!huhu....

smoge ape yg telah dirncg akan berjalan dgn lancar ye....

A.I.Z.A.T May 22, 2009 at 3:54 PM  

bro, ade acara lelong kasut ke?hehe.
xpe2..nati gi bli boot baru ar..

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog