Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Selamat Berkursus!!

Hari ni cekgu2 SK Kampong Selamat ada kursus LDP- IT dihujung jari... intipati kursus ni...
  • buat email - Kelolaan En.Mohd Nizam
  • ushar EduWebTV - Kelolaan Pn.Jusnah
  • reka blog - Kelolaan En.Mohd Nizam....

Cekgu2 tengah kusyuk mendengar taklimat dari Puan Jusnah.

Puan Jusnah begitu tekun lagi sabar melayani karenah guru2 semasa memberi taklimat

Yang ni dengaq taklimat ke dgar lagu? huahuahua... Anuar (baju merah) , penulis( baju kaler itam)... n Azalizam....

Khusyuk nyer depa nih.....

Bagus diaorang ni...khusyuk je dengar taklimat...

13 komen....:

Sis-Lin May 16, 2009 at 10:28 AM  

lin dulu pun klu gi taklimat sek ke dulu..mmg khusyuk dngr...tp kena cikgu yg ntah gi simpang mana2 tu..ngantuk d btnye...hehehe

Citera Alam May 16, 2009 at 11:23 AM  

Selamat Hari Guru juga untuk adik NORT . Semoga lebih berjaya dalam kerjaya . Serta selamat berkursus .....Dah cukup ke 7 hari ?

Ivy Metaga May 16, 2009 at 12:21 PM  

selamat hari guru cikgu nort!!!!

farah aminuddin May 16, 2009 at 12:58 PM  

selamat hari guru~~

n selamat berkursus :D

Encik NoRT May 17, 2009 at 12:09 AM  

To SiS-lin = ngantok gak la... tp pndai la take 5..huhuhuhu

To Citra Alam = Slmat Hari Guru utk akak gak ye.... br cukup ni kak.... next week ada ksus SEGAK lak...

To Ivy Metaga = u da wish kat mama u ke?

To Farah Amin = Thanx sudi singgah...

Na Shari May 17, 2009 at 4:30 PM  

Happy teacher's day...

Jard The Great May 17, 2009 at 5:31 PM  

salam... kalo aku dlm kursus tu.. mesti aku gi main tenet.. hehehe..

Encik NoRT May 17, 2009 at 10:51 PM  

To Na Shari = thanx sudi singgah ye...
time wat entry ni la...tgah ada taklimat tuh... huahuahua

To Jard The Great = bagus2! ala....aku pon main tenet gak la...

Nadyaz May 17, 2009 at 11:44 PM  

si penulis baju kaler itam sedang melayari internet kan??hehehhehehe,...!!~


kantoi...!~

wek.

A.I.Z.A.T May 18, 2009 at 2:11 AM  

fuh, hensem begaya btol brader baju itam tu..
Nort, hang x tnjuk ke blog hang kat kursus tu?
hehehe..baguih2, selamat berkursus!

Marzalina May 18, 2009 at 8:43 AM  

err baju kaler itam tu cikgu ke? hehehe..selamat berkursus dan selamat hari guru

Encik NoRT May 18, 2009 at 10:55 AM  

To Cik Angah = pandai hang teka no..... mmg pon..aku tgah wat entry ni la tuh..

To AIZAT = aku x tunjuk pun...tp tkantoi la coz En.Nizam tu tunjuk plak... aku maleh nak publisiti camtuh la.... huhuhuhu lgpun blog aku ni bukan glamer pon...

To Marzalina = oic... hg rasa hg pnah nampak aku jd tukang kebun kat USM x? huhuhuhu... Wei...ada gak yg kata aku ni drebar lori wei... muka aku x nampak cam cekgu ye.. huhuhuhu...

akudinda May 19, 2009 at 2:23 AM  

kursus reka blog..apasal lu tak bagi ceramah...
lu kan cekap beb..

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog