Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

SYAHDU DI PAGI RAYA

SYAHDU DI PAGI RAYA

Ibu...aku yang bersalah

Membekukan diriku kerana sikapku

Membuatkan kau jauh...jauh sejauhnya

Ayah...maafkan silapku

Kerna terlalu lama untuk memahami

Hakikat sebenarnya...sepi antara kita...

Tanpa kamu hilanglah haluan hidup ini

Terasa siksa di jiwa ini

Terimalah...moga ku dapat

Menebus silapku...

Di pagi raya...

Ku pohonkankemaafan...keinsafan

Ampunkanlah...restukanlah...

Terimalah...anak mu ini...

Tanpa kamu hilanglah haluan hidup ini

Terasa siksa di jiwa ini

Terimalah...moga ku dapat

Menebus silapku...

Ibu...aku yang bersalah

Membekukan diriku kerana sikapku

Membuatkan kau jauh...jauh sejauhnya

Ayah...maafkan silapku

Kerna terlalu lama untuk memahami

Hakikat sebenarnya sepi antara kita......

....................................................................

Sebuah lagu yg sangat memberi impak dalam sanubari aku!!!

Yang berterusan membuatkan aku terus monolog seorang diri.............. Rindu Mak! Rindu Arwah Abah.. Al-Fatihah....

0 komen....:

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog