Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Moga Si Dia cepat sembuh.....!!



Kasihan..
Dalam diam aku kasihan melihat keadaannya..
Dalam diam aku mendoakan kesihatannya...
Dalam diam aku inginkan kebahagiaannya...

Jujur...
Ramadan kali ini amat bermakna...
Melihat kesungguhan si dia melayani karenahku dan anak2....
Melihat si dia penuh sabar mengukir senyuman biarpun terasa penat...

Doaku....
Moga cepat sembuh sayangku...
Moga kembali mengukir senyuman yang sentiasa dirindui...

Pesanku...
Andai diriku tiada lagi suatu hari nanti...
Percayalah.. aku sayangkan kamu...
Kerana aku redha dirimu isteriku yang terbaik...
Kerana ku tahu dirimu telah menjalankan tanggungjawabmu dengan sehabis baik...
Semoga Allah membalasmu dengan Syurga yg menjadi idaman setiap wanita yg bersuami...

0 komen....:

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog