Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Terketaq!

Hari Kedua persekolahan.... 4 Januari 2011..

Hari ni penuh keceriaan datang ke sekolah... Waktu pertama aku, Pend.Jasmani kelas 3 Arif.. hehehhe..lama x ajaq PJ... rasa puas... bsemangat kembali slepas setahun bercuti dari mengajaq subjek nih... Siap iring bebudak naik semula ke atas kelas td... 

ni ler budak tu.. kesian sgt aku tgok dia td dok takut kat aku...

Pastu.. subjek Pend.Kesihatan... 1 masa je. Darjah 2... ntah nape la td time cikgu kluaq dr klas tu..sebelum aku masuk (pdhal aku dah kat luar kelas... ) ada la sorang budak nih nakal semacam je... siap panjat2 meja... Arghhh! sungguh menduga aku nih! depan mata aku lak tu! X pe...relax...relax... aku hanya tinggikan suara je td kat budak tu.... no touch n go..okeh! malas nak start sentuh budak... then budak tu ok jap... oic...budak baru gak rupanya dia nih! Pagi ni baru start kat skolah nih... Patut la... yang aku pelik nya.. tiba2 ada sorang budak pompuan bgtau... "Cikgu...ada orang  ketaq!" Eh! Nape plak nih.. pdhal aku marah budak lain td... n budak tu pon muka selamba je... x de reaksi tketaq2 pon... Oooooooooooo...budak lain la plak... ishh.. lain yg aku marah.. lain plak yg takut.. aku tgok budak tu...smpai menggigil badan dia.. tketaq... huhuhuhu.. aku tanya dia.. "Awat nih?" Dia nak nangis la plak.... adus!! Aku tanya dia lagi.. "Takut saya ka...?" Dia cuma menganggukkan kepala. hahahaha.. aku tergelak... "Saya tak marah kamu.. jadi,kamu tak perlu la takut dengan saya... saya hanya marah kat orang yg nakal dalam kelas..." Adeh... macam2 lagi la ayat skema aku terkluaq tadi.. pujuk punya pujuk..baru budak tgu okeh... Sib baik la Pend.Kesihatan tu setengah jam je. Aku ni garang sgt ka? Hahahahaha

Abih sesi P&P di situ... rehat je la...smpai balik.. tapi td time nak balik, aku yg berada dlm bengkel KH... tdengaq ada budak2 dok bergosip tepi tangga yg dekat dgn bengkel KH tu... "Wei...cikgu yg ajaq Sains kita tu garang no!..." Aku ushar je dr tingkap yg tbuka sket tu... oooo..murid djh 6 rupanya.. Alamak... klas yg aku ajaq kemarin! hahahaha.... Then ,yg sorang lagi plak balas..."Tu la... muka x mau senyum langsung! Seriau aku tgok dia.." Ishh bebudak nih! Sempat plak nilai aku camtu.. hahaha.. 

0 komen....:

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog