Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Tukaq lagi.............


lepas aku dah syg sgt kat skolah ni..akhirnya..bertukar lagi.. ermmm....x dak mood plak nak nulih... walopun aku tau lama aku x nulih n update blog aku nih.. tgok lah nti camna..harap aku akan kembali menulis seperti biasa..harap ada mood seperti sediakala.... Pepun...harap aku di sekolah baru...menjanjikan sebuah senyuman baru....

2 komen....:

kEy November 19, 2010 at 11:52 PM  

Huhu....
Tuka sekola mmg xbest, tapi bile kite dah besa kekadang bile pikir balik, syok dapat tuka2 kelas ni...wat jahat pastu leh lari2....bhahaha!

A.I.Z.A.T November 20, 2010 at 6:13 PM  

Salam bro Nort..saya pun tumpang sedih ar bro kena tuka skola, yela kan.sy phm bila kita da biasa ngan satu tmpt, pastu dah jatuh cinta' ngan persekitaran yg sedia ada, ngan orang2 nya, mmg susah nak pergi tmpt yg baru..

Hope bro tabah (cewahhh) menerima semua ni dgn redha dan harap yang terbaik..insyaALLAH.. moga ada mood cpat ar nk menulih ye..

takecare..salam

Yang Ikhlas - aizat

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog