Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

PROGRAM PEMBANGUNAN BOLASEPAK MSSPP 2009




Petang ni.....ada game melibatkan bebudak aku...

  • 3:30 petang... SKKS bertemu SK Paya Keladi...
  • 4:30 petang... SKKS bertemu SK Pulau Mertajam....
Harapan aku...
  • SSKS akan menang sekurang2nya 1 game
  • Kalo SKKS menang,akan tercipta rekod baru buat skolah ni coz rekod SKKS mmg terjejas teruk dan menjadi pasukan belasahan sejak 2001
  • Mengurangkan defisit gol... coz SKKS pnah kena dgn SK Kuala Muda..0-17 (2009).. Malu wo time nih!! Giler toi!! Huahuahuahua.. 1 rekod yang paling menarik dan cabaran buat aku sepanjang bawak bebudak nih..
Strtegi aku...

  • Latih kerap dgn kerjasama member..Anuar, Azalizam..dan skrg dibantu 2 org guru pelatih, Azwan n Azman dari IPG Tunku Bainun.. bagus bebudak 2 org nih..thanx
  • Atur strategi lain...
  • Guna formation yang best cam Argentina guna... huahuahua..
  • Banyakkan frenly dgn skolah2 jiran...
  • Rekod frenly....
    • SKKS -SK TOK BEDU = 0 - 3 (KALAH)
    • SKKS - SK PENGKALAN JAYA = 0 - 3 (KALAH)
    • SKKS - SK AHMAD SHAH = 1 - 3 (KALAH)
  • Repeat frenly game....
    • SKKS - SK. TOK BEDU = 0 - 0 (SERI)
    • SKKS - SK AHMAD SHAH = 2 - 1 (MENANG)
So,aku harap2 petang ni bebudak ni dapat la trima pembaharuan yg dibuat.... Thanx n krdt to anuar,Azman,Azwan n Azalizam......

4 komen....:

akudinda July 15, 2009 at 11:41 AM  

gua harap budak2 lu menang petang ni...
kalu menang lu bleh jadi coach man utd plak...

Encik NoRT July 15, 2009 at 11:55 AM  

hahahahha... harap2 la...

siti murni July 15, 2009 at 6:42 PM  

mudah2an menang yer nanti..aminnn!

Encik NoRT July 15, 2009 at 10:26 PM  

Alhamdulillah... x de kalah... Dua2 game SKKS draw... 0-0... So,nak dijadikan crita... SKKS layak ke suku akhir coz jadi naib johan kumpulan G.... Ermm..tahniah buat player2.... Sbenarnye,team aku ni ada budak darjah 2.. so,juz imagine la nak fight dgn bebudak yg darjah 5!.. Pepun,syukur... ini pun da memadai n melangkaui jangkaan...

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog