Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Latihan Dalam Perkhidmatan SKKS Edisi ke-3 2009

Walopun dlm cuti skolah...warga guru kna gak hadir Latihan Dalam Perkhidmatan nih... Kursus ni dikendalikan oleh En.Azizan...dr PPD... Program ni dibuat untuk memastikan para guru dapat bekerjasama sesama rakan guru x kira dalam apa jua situasi disamping berkongsi ilmu alam menagajar utk jadi pengajar yg baik... Aku leney suka kata mengajar coz skrang ni memang da tugas cekgu mengajar.... bukan lagi boleh didefinisikan sebagai "mendidik"... Korang pk sendiri la nape aku bagi alasan tuh! Alhamdulillah.... SMua berjalan lancar n seperti yg dirancang.... Tahniah dan jutaan terima kasih kepada smua warga guru yg sudi hadir n fasi.. x lupa jugak buat tokey kantin coz sudi gak datang masak buat kami....















4 komen....:

akudinda June 2, 2009 at 5:09 AM  

baguih program ni... lepaih ni buat program guru ngan ibubapa plak...

fuziana June 3, 2009 at 8:43 AM  

hehe paklong ajijan ku :)

north kena gak ka kursus ni :D

byk betoi aktiviti skks ni kan :)

Encik NoRT June 4, 2009 at 1:27 AM  

kna ler...tp cam biasa la...x kan ade nye pic aku...pasal aku yg snap..huahuahua

nur hifzan June 4, 2009 at 12:33 PM  

lawa dah x join wat pakaian beragam pakai papers.

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog