Monolog Dari Aku....

Kita kongsi warna mata tapi tidak warna hati........ Biarkan apa yg tercatat disini menjadi kenangan saat pemergianku...

Alhamdullilah...



2 Usaha

Ermmm... hari ni aku start keje balik.. bebudak klas 2 Usaha...hepi semacam je aku da dtg.. ye la..da sminggu aku cuti wife bersalin... Sib baik la time aku bercuti tu,bebudak exam. So,x la ketinggalan sgt diaorang nih.. Pepun,terima kasih byk2 wat semua guru dan pihak pentadbiran yg telah masuk ke kelas ini menggantikan aku sepanjang aku bercuti...


Hari ini,selepas 3 hari di wad,anak aku dah dibenarkan keluar. Fuh!! lega sgt da... kebetulan ari ni aku kna bawa wife aku untuk buka jahitan kat prot tuh.. leh la amik skali..

Tertidur da anak aku nih....

Ciannyer anak ayah nih..... tdo kat wad x best ye......

Time dalam keta...masa nak balik dari wad ke umah mertua aku....


Ni la Kaklong.... makin memahami diri dia da ada adik.... tadi,dengan selamba je dia dooikan adik dia tdo... Sib baik la wife aku sempat tgok... huahuahua...

5 komen....:

kEy March 12, 2009 at 1:43 AM  

ala c0mey nyE,...tingat zaman2 ku jgE adik2 timE kecik2...suci je kenangan tuh~
hakhakhak~!

Y u Z z 9071 March 13, 2009 at 11:48 AM  

pipi dia nak cium sket boleh x?

kak long sweet laaa

tahniah dpt baby baru

nur hifzan March 14, 2009 at 12:22 AM  

suka rambut kaklong!! =)

apa nama abang ngah?

Miss jaz March 14, 2009 at 8:03 PM  

salam...tahniah...

Nem0 o0h Nem0 March 15, 2009 at 1:18 AM  

tahniah dpt tmbh ahli baru...
dua2 anak dia comel..=)

Post a Comment

Powered By Blogger

Blog Archive

Teman blog